קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 35 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

לחם תירס צ'ילי שמנמן

לחם תירס צ'ילי שמנמן
המתכון Chunky Chili Cornbread מוכן בעוד כ-3 שעות ו-35 דקות והוא בהחלט מצוין צמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מתאים ל-24 מנות. מנה אחת מכילה 90 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם קמח לחם, פתיתי פלפל, אבקת חלב ללא שומן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 12%. נסו צ'ילי שמנמן, צ'ילי אדום עבה, ו צ'ילי שמנמן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את החומרים לתוך המחבת של מכונת לחם בסדר המומלץ על ידי היצרן. הגדר את המחבת במכונה ולסגור את המכסה. בחר את מחזור הבצק, ולחץ על התחל.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
מחבתמחבת
2
כאשר המחזור הושלם, להסיר את הבצק על משטח מקומח קלות, ולחץ את כל האוויר.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
3
מגלגלים את הבצק לתוך כיכר הדוקה, וצובטים את התפר.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
מניחים לתוך מחבת כיכר 9x5 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
5
תן לעלות במשך כ 40 דקות, או עד האצבע משאיר רושם כאשר אתה לתקוע את הלחם בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
6
מחממים את התנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
אופים את כיכר הלחם במשך 30 עד 35 דקות בתנור שחומם מראש, עד השחמה יפה. כאשר נעשה, כיכר צריך להישמע חלול כאשר טפח על הקרקעית.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר מוזל ריזלינג קבנט עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.