קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

לחמניות דלעת מלוחות בזיגוג דלעת מתובל

לחמניות דלעת מלוחות בזיגוג דלעת מתובל
לחמניות דלעת מלוחות בזיגוג דלעת מתובל יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון ארוחת הבוקר שלך. מתאים ל-8 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 314 קלוריות. 111 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי הו היא זוהרת. כמה אנשים באמת אהבו את המאכל הסקוטי הזה. אם יש לך ביצת צ'יה/פשתן, ציפורן טחון, סוכר אופציונלי - הייתי מוסיף בפעם הבאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. עם כפית ציון של 37% המנה הזאת די גרועה. נסו לחמניות דלעת עם זיגוג מתובל, לחמניות דלעת מתובל עם קרם דלעת קינמון, ו לחמניות דלעת מתובל עם קרם דלעת קינמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל-425F וממפים תבנית אפייה עם קלף של לא מקל mat.In קערה קטנה לערבב את הביצה chia / פשתן. הגדר aside.In קערה גדולה לערבב את החומרים יבשים (קמחים, אבקת אפייה, מלח, קינמון, אגוז מוסקט, ציפורן, זנגביל).קח את האדמה הקרה איזון חמאה לחתוך חמאה לתוך מרכיבים יבשים עד crumbly.In קערה בגודל בינוני, מערבבים את הדלעת, צ ' יה/פשתן ביצה, וחלב שקדים.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
2 כפות סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2 כפות סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
ביצת פשתןביצת פשתן
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מוסיפים רטוב לייבוש ומערבבים עד שהכדור נוצר. ירדתי למטה ומלוכלך ומעורבבים עם הידיים שלי!על משטח הקמח מניחים את כדור הבצק ומניחים כמה פעמים עם הידיים.לעצב את הבצק לעיגול ולאחר מכן לחתוך ל 8 משולשים.עכשיו לערבב את הביצה הטבעונית שלך לשטוף על ידי ערבוב עמילן תירס ומים וחימום במיקרוגל במשך 30 שניות. מערבבים היטב.עם מברשת מאפה, מברשת על זיגוג על כל לחמניה.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
מברשת מאפהמברשת מאפה
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
3
מפזרים סוכר turbinado בנדיבות ואופים במשך 14 דקות.מגניב במשך 10-15 דקות.בעת קירור, להפוך זיגוג מתובל שלך על ידי להכות 1 כוס אבקת סוכר עם חלב ותבלינים עד חלקה.כאשר ביסקוויטים הם קרח קריר את הלחמניות ומגישים עם כוס תה או קפה!
מרכיבים שתצטרך
סוכר Turbinadoסוכר Turbinado
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
תהתה
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 כפות סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2 כפות סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים8(חוֹרֶף)כדור הארץ מאזן חמאהכדור הארץ מאזן חמאה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת משומרדלעת משומר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס1צ'יה/פשתן ביצה (1 כף. קרקע chia / פשתן + 4 כפות מים)צ'יה/פשתן ביצה (1 כף. קרקע chia / פשתן + 4 כפות מים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)עוגת דלעת תבלין (או 1/4 כפית. קינמון וקורט של זנגביל ואגוז מוסקט)עוגת דלעת תבלין (או 1/4 כפית. קינמון וקורט של זנגביל ואגוז מוסקט)1(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח חיטה מלא כוסמיןקמח חיטה מלא כוסמין2(חוֹרֶף)סוכר אופציונלי-הייתי מוסיף בפעם הבאהסוכר אופציונלי-הייתי מוסיף בפעם הבאה8ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכר Turbinado, לקישוטסוכר Turbinado, לקישוט11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור1(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן