קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

לחמניות לובסטר

לחמניות לובסטר
לחמניות לובסטר הוא pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 546 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם לחמניות נקניקיה טעינת העליון, סלרי, מיונזוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המיונז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר! עוגיות חמאת בוטנים עשויות קלות יותר כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 13 דקות. נסו אוכלים על שומרי משקל: הלובסטר ליידי מיין לובסטר לחמניות, לחמניות לובסטר (ושיעורי לובסטר), ו ניו אינגלנד בסגנון נקניקיה לחמניות / לחמניות (עבור לחמניות לובסטר וכו) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 7 מרכיבים בקערה גדולה. כיסוי וצינה עד מוכן לשרת.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מורחים חמאה על לחמניות; לחץ לחמניות פתוחות, ומניח, צדדים חמאה למטה, במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה. מבשלים עד חום זהוב. ממלאים לחמניות עם תערובת לובסטר, ומפזרים עירית ופלפל שחור סדוק.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור סדוקפלפל שחור סדוק
לובסטרלובסטר
חמאהחמאה
עיריתעירית
מורחיםמורחים
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

שאבלי ושרדונה הם בחירה מצוינת ללובסטר. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. Domaine Du Colombier Chablis עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Domaine Du Colombier Chablis
Domaine Du Colombier Chablis
יין פירות ומינרלים.זוגות היטב עם מנות ראשונות, מאכלי ים מבושלים, בשרים וחלזונות.