קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

מאהי-מאהי עם רוטב אורנג' בורה בלאן

מאהי-מאהי עם רוטב אורנג' בורה בלאן
זקוקים למזנון ללא גלוטן ופסקטרי ? מאהי-מאהי עם רוטב אורנג' בורה בלאן יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.99 דולר למנה. מנה אחת מכילה 292 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -23 גרם שומן . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כשעתיים ו-45 דקות . מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. המתכון הזה מ- Foodnetwork דורש עלי פלפל, חמאה, חמאה ופטרוזיליה. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 15% . הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מתכון מאהי מאהי בגריל בזיליקום תפוזים עם ירקות מוקפצים , מאהי מאהי עם סלסת תפוז דם, אבוקדו ובצל אדום , ומאי מאהי בבצק קשיו-קוקוס עם תפוז-בננה סלסה .

הוראות

1
לחמם ליים במיקרוגל בקערה קטנה כדי לשחרר שמנים אתריים. מכיוון שאלו יהיו חמים מהמיקרוגל, הניחו אותם בצד עד שהם מתקררים מספיק כדי לטפל בהם. מתבלים את הדגים במלח ופלפל ומניחים בכלי לא מגיב לכבישה. סוחטים מיץ ליים על הדגים ומוסיפים קליפות לקערה.
מרכיבים שתצטרך
בשר צבי מבושל קוביותבשר צבי מבושל קוביות
מיץ לייםמיץ ליים
לייםליים
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
יוצקים טקילה על פילטים, מכסים ומניחים למרינדה במקרר למשך שעתיים לפחות.
מרכיבים שתצטרך
טקילהטקילה
3
כ-20 עד 25 דקות לפני הארוחה, הכינו תפוז בורה בלאן על ידי שילוב של מיץ תפוזים ויין בסיר וערבוב על אש בינונית עד לצמצום במחצית הנפח. מערבבים פנימה שמנת כבדה, מביאים לרתיחה עדינה ומניחים לצמצום ולהסמיך על אש נמוכה. מערבבים פנימה פטרוזיליה ומניחים לזמן קצר בצד במקום חמים.
מרכיבים שתצטרך
Beurre BlancBeurre Blanc
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
שמנת כבדהשמנת כבדה
פטרוזיליהפטרוזיליה
כתוםכתום
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מחממים שמן על אש בינונית במחבת גדולה ומוסיפים חמאה. צורבים תחילה את בשר הפילטים במרינדה, משאירים ללא הפרעה במשך 2 עד 3 דקות לפחות כדי לאפשר למשטח להתחיל להתקרמל ולמנוע קריעה של הדג. הפוך כדי לצרוב את צד העור. אפשר להתבשל במשך 5 עד 8 דקות או עד שהבשר קופץ בחזרה כאשר דוחפים אותו בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
2-3/4 כוסות שיבולת שועל לבישול מהיר2-3/4 כוסות שיבולת שועל לבישול מהיר
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוציאים למגש ונותנים לנוח.
6
מקציפים חמאה לרוטב ממש לפני ההגשה ומצפים על הדג ומסביב.
מרכיבים שתצטרך
2-3/4 כוסות שיבולת שועל לבישול מהיר2-3/4 כוסות שיבולת שועל לבישול מהיר
רוטברוטב
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, פינו גריג'יו וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי עבור מאהי מאהי. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות המתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג'יו או Grüner Veltliner, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים בעלי טעם חזק כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום קל, כמו פינו נואר. הסטולץ פינו נואר אורגני עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-26 דולר לבקבוק.
סטולץ פינו נואר אורגני
סטולץ פינו נואר אורגני
הפינו הזה מציג היטב את הצבע העשיר והארומה הפרחונית שלו עבור פינו נואר אורגני של קולומביה גורג'. הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של התיישנות או שישתה במקום.