קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפה תפוחים-ברי

מאפה תפוחים-ברי
עוגת תפוחים-ברי היא צמחוני ומספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 393 קלוריות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זה עובד טוב כמו קינוח. גשו לסופר וקנו אוכמניות, סוכר מגורען, תפוחים מגורענים של סבתא סמית, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו עוגת פירות יער תפוחים, חלב חמאה, פאי תפוחים ופירות יער, ו עוגת תפוחים בטעם זנגביל-פירות יער (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-37
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 7 מרכיבים בקערה גדולה. תערובת כפית לתוך צלחת עוגה עמוקה 9 אינץ ' מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים piecrust על גבי תערובת תפוחים. מקפלים קצוות תחת; חליל.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
תפוחתפוח
4
חותכים 5 (1 אינץ') חריצים לתוך החלק העליון של מאפה באמצעות סכין חדה.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
5
מברשת העליון ואת הקצוות של עוגה עם חלב; מפזרים סוכר.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
חלבחלב
6
אופים ב 375 במשך 40 דקות או עד הזהב. מגניב על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Chateau Ste. מישל ריזלינג עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.