קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות1
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס אוכמניות טבעוני מחיטה מלאה

מאפינס אוכמניות טבעוני מחיטה מלאה
מאפינס אוכמניות טבעוני מחיטה מלאה עשוי להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 189 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. מתאים ל-12 מנות. זה עובד היטב כמו ארוחת בוקר ידידותית תקציב מאוד. גשו לסופר וקנו סוכר טורבינאדו, קמח טף, קמח לא סופג, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו 100% כל גרגר לחמניות אוכמניות כתומות (טבעוני), מאפינס אוכמניות דגנים מלאים, ו מאפינס אוכמניות תשעה גרגרים (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאוכמניות (טרי או קפוא)אוכמניות (טרי או קפוא)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תחליף ביצה אנר-g או תחליף ביצה אחר (המהווה על פי הוראות החבילה, אשר במקרה של en-ergy ביצה תחליף mea)תחליף ביצה אנר-g או תחליף ביצה אחר (המהווה על פי הוראות החבילה, אשר במקרה של en-ergy ביצה תחליף mea)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)12ריבס, קצוץ טרי או קפואציפוי פירורציפוי פירור796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקsoymilk (appx.)soymilk (appx.)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח טףקמח טף1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר turbinado או ממתיק מלאכותי אחרסוכר turbinado או ממתיק מלאכותי אחר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לא סופגקמח לא סופג2(חוֹרֶף)מרגרינה טבעוניתמרגרינה טבעונית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לזייף מרתפים מסווגים ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.