קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס חמאה חומה עם אוכמניות טריות ומשמש

מאפינס חמאה חומה עם אוכמניות טריות ומשמש
מאפינס לחם תירס חמאה חום עם אוכמניות טריות ומשמשים עשוי להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 11 גר' של חלבון, 27 גרם של שומן, וסך הכל 614 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 13 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון דרומי. אם יש לכם דבש, קמח, אבקת אפייהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: עוגיות חמאה חומות מלוחות זוקיני Cornbread, חמאה חומה, לחם תירס עם קרמבל לחם תירס., ו לחם תירס חמאה חום.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים טריים, חתוכים לקוביותמשמשים טריים, חתוכים לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסה עד חום קלחמאה, נמסה עד חום קל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס, טחינה בינוניתקמח תירס, טחינה בינונית1x ביצהx ביצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר למאפינס מתוקיםסוכר למאפינס מתוקים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי