קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות18
ציון בריאות4
מגזין

מאפינס קציר זהב

מאפינס קציר זהב
צריך ארוחת בוקר צמחונית? מאפינס קציר הזהב יכול להיות מתכון מצוין לנסות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 18 מנות. עם 246 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו וניל, ביצים, סודה לשתייה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו מאפינס קציר זהב, מאפינס קציר זהב זרעי פשתן, ו וופלים קציר זהב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 ° F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים כוס אפיית נייר בכל אחד 18 כוסות מאפין בגודל רגיל או גריז עם קיצור. בקערה גדולה, להכות ביצים, שמן, חלב ווניל עם חוט לטאטא עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
ונילוניל
ביצהביצה
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיפים קמחים, סוכר חום, סודה לשתייה, קינמון ומלח; מערבבים רק עד מרכיבים יבשים הם לחים. עם כפית, מערבבים גזר, תפוח, קוקוס, צימוקים ו 1/2 כוס שקדים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
שקדיםשקדים
גזרגזר
קוקוסקוקוס
צימוקיםצימוקים
תפוחתפוח
מלחמלח
4
מחלקים הבלילה באופן שווה בין כוסות מאפין, מילוי כל כ 3/4 מלא.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
5
מפזרים הנותרים 1/4 כוס שקדים על הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
6
אופים 20 עד 25 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב 5 דקות; להסיר מכוסות מאפין.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח מקולף מגוררתפוח מקולף מגורר2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורר (2 עד 3 בינוני)גזר מגורר (2 עד 3 בינוני)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזילוף בצורת לבזילוף בצורת לב2ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח לכל מטרהמדליית זהב קמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(יכול להיות או להרחיק)דבש הדריםדבש הדרים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח מחיטה מלאה® מדליית זהב קמח מחיטה מלאה®