קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות5
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס קשת

מאפינס קשת
מאפינס הקשת יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 121 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מים, דגני טריקס, קמח לא סופג, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. נסו מאפינס קשת, תפוח אדמה קשת, ו עוגיות קשת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.