קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

מאפינס תמרים

מאפינס תמרים
מאפינס תאריך יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתם מחפשים. מתכון זה משמש 8. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 220 קלוריות. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 40 דקות. אם יש לכם קינמון טחון, קיצור, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב וצמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 17%. ציון זה לא כל כך גדול. נסו מאפינס אגוזי תמרים-המאפינס המתוקים האלה עם חתיכות אגוזי מלך ותמרים מושלמים חמים מהתנור, תאריך-מאפינס שיבולת שועל, ו מאפינס תמרים אגוז עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים תמרים בקערה קטנה ומוסיפים מים רותחים; תן לעמוד במשך 10 דקות (לא לנקז). בינתיים בקערה קטנה מקציפים קיצור וסוכר עד לקבלת פירורים, כ -2 דקות. מקציפים ביצה.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
תאריכיםתאריכים
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הוסף תאריכים; מקציפים במהירות נמוכה עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
תאריכיםתאריכים
3
שלב את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והקינמון; מערבבים לתערובת תמרים בעזרת כף עץ רק עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים פנימה אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
תאריכיםתאריכים
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
4
ממלאים כוסות מאפינס מרופדות בנייר שני שליש מלאות.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
5
אופים בחום של 350 אטומים למשך 15-20 דקות או עד שקיסם יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת. מאפינס עשוי להיות קפוא עד 3 חודשים.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת