קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

מבשלים את הספר: מסאלה חי

מבשלים את הספר: מסאלה חי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל לבשל את הספר: מסאלה חי. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 55 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-7 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך מים, ג'ינג'ר, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו 10 דרכים לבשל עם חי בתוספת צ'אי עוגיות חמאה עם מלח ים, אבקת תה מסאלה, איך לעשות אבקת תה מסאלה או צ'אי מסאלה, ו מסאלה חי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מרתיחים את המים, עלי תה, אבקת ג ' ינג ' ר והל ירוק יחד במשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת הלאבקת הל
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
תהתה
2
מוסיפים את החלב והסוכר (אופציונלי) ומרתיחים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
3
מסננים דרך מסננת רשת בסדר לשרת בבת אחת.
ציוד שתשתמש בו
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות כרמי קול אלפארו ויניארד גרונר Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 38 דולר לבקבוק.
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
זה 100% המבנה של גרונר Veltliner מעורר קנאה. בשילוב עם תרסיס המלח הקריר ממפרץ מונטריי ותסיסה של 50% חבית, הפרופיל ממשיך להרשים במורכבותו בין פירות פרדס ירוקים ועולה. גימור מרענן ורענן משקף את המאפיינים הקלאסיים של פלפל לבן ומינרליות סטונית עם מעט מליחות.