קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

מגש כריך מעדנייה

מגש כריך מעדנייה
מגש סנדוויץ 'מעדנייה עשוי להיות רק הר ד' אובר אתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 0 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 88 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 27 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם יש לכם מיונז, טרגון, בשרים מעדנייה ולחמניות סנדוויץ', ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני בלתי ניתן לשיפור של 9%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מגש מסיבת כריך מעדנייה, מגש מעדנייה בקיץ, ו כריך המעדנייה הטוב ביותר.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את המיונז, חזרת, עירית ואבקת שום. בקערה קטנה נוספת שלבו את החרדל, הטרגון והג ' ינג ' ר. מסדרים בשרים מעדנייה על מגש; מגישים עם לחמניות וממרחי המיונז והחרדל.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
חזרתחזרת
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. המועמד רנרד ברוט עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
רנארד ברוט
רנארד ברוט
תווי הדרים, עוגיות אפרסק וחמאה לבנות, פה טרי ועשיר, פירותי ופריך בגימור מינרלי.תערובת: 40% שרדונה, 30% פינו נואר, 30% פינו מאונייה