קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

מגש משנה Sampler

מגש משנה Sampler
תת מגש Sampler עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1685 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 101 גרם שומן. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. לך לחנות ותביא חזרת, עגבניות צועניות, חרדל דיז'ון ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. עם כפית נסו סמפלר צלוי צלע מערבי, יום האם פסטה Sampler, ו סמפלר המנה האחרונה: גבינות איטלקיות, פרוסות שומר וטבעות הדר עם ברנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור מקלות מוצרלה ואצבעות עוף: למלא תנור הולנדי באמצע הדרך עם שמן וחום ל 350 מעלות F. מחממים את התנור ל 400 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
מכרזי עוףמכרזי עוף
מוצרלהמוצרלה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
תנורתנור
2
מוסיפים את הקמח, הביצים ואת תערובת המפלגה כתוש ל 3 מנות רדודות נפרדות. מעיל את חתיכות גבינה ועוף הראשון בקמח, ואז ביצה, לתת עודף לטפטף, ולאחר מכן מעיל בתערובת חטיף. מטגנים עד חום זהוב, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
גבינהגבינה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
3
הסר לצלחת מרופדת בנייר מגבת כדי לנקז ולאחר מכן מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
4
עבור poppers: חצי את jalapenos לאורכו, הסרת הזרעים ולהשאיר את הגבעולים על. בקערת ערבוב, מערבבים יחד את גבינת שמנת, חזרת, דבש, חרדל, ווסטרשייר, קאיין, שום וקצת מלח ופלפל. כפית תערובת זו לתוך כל אחד jalapenos לפצל מברשת עם שמן.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
גבינת שמנתגבינת שמנת
חזרתחזרת
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
חרדלחרדל
שוםשום
דבשדבש
זרעיםזרעים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
5
אופים עד צמרות חומות העורות מעט שלפוחיות, 10 עד 12 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
עבור הכריך לבנות: לפתוח את כל גליל ושכבה עם מוצרלה מטוגנת, מכרזי עוף פופרס jalapeno. למעלה עם חתיכת חסה, כמה פרוסות של עגבניות ורוטב חוות החמאה תוצרת בית של ג ' ף.
מרכיבים שתצטרך
מכרזי עוףמכרזי עוף
רוטב ראנץרוטב ראנץ
חלב-חמאהחלב-חמאה
מוצרלהמוצרלה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
חסהחסה
עגבנייהעגבנייה
גלולגלול
7
מערבבים את המיונז, חלב חמאה, שמיר, שום, דבש, חרדל, מלח ופלפל בקערה. לאחסן במיכל אטום.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חלב-חמאהחלב-חמאה
מיונזמיונז
חרדלחרדל
שוםשום
דבשדבש
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1עץחסה סינרחסה סינר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1צביטהקמצוץ קאייןקמצוץ קאיין227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חטיף המפלגה לערבב, pulsed במעבד מזון עד בסדרחטיף המפלגה לערבב, pulsed במעבד מזון עד בסדר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מכרזים עוף, לחתוך לחתיכות 1-inch (כ 8)מכרזים עוף, לחתוך לחתיכות 1-inch (כ 8)57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון3ביצים, מכותביצים, מכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח11 קילו קישואים,שמיר טרי, טחוןשמיר טרי, טחון1(יכול להיות או להרחיק)חרדל מגורעןחרדל מגורען11 קילו קישואים,חמוצים כשריםחמוצים כשרים1צביטהקמצוץ פלפל שחורקמצוץ פלפל שחור11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(יכול להיות או להרחיק)חזרת מוכנהחזרת מוכנה61 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרjalapenosjalapenos4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן, לצחצוחשמן, לצחצוח4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן, לטיגוןשמן, לטיגון1צביטהקמצוץ שום קרקעקמצוץ שום קרקע2עגבניות רומא, פרוסות דקותעגבניות רומא, פרוסות דקות1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח6גבינות מחרוזת בודדים, לחתוך לשנייםגבינות מחרוזת בודדים, לחתוך לשניים8לחמניות צרפתיות רכותלחמניות צרפתיות רכות1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר