קושימומחה
מוכן ב10 שעות, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות24
מגזין

מדהים משך חזיר ברביקיו

מדהים משך חזיר ברביקיו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מדהים משך חזיר ברביקיו. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 568 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. אם יש לכם אבקת שום, רוטב ווסטרשייר, סוכר חוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 10 שעות ו -30 דקות. נסו בישול איטי מנגל משך חזיר, קל משך בשר חזיר פילה-צ'ילי מתוק משך חזיר, ו בירה לבישול איטי משך חזיר & BBQ משך כריכי חזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים חזיר בבישול איטי ועונה לטעום עם אבקת שום, תיבול עוף, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
תיבול עופותתיבול עופות
אבקת שוםאבקת שום
פלפלפלפל
חזירחזיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מוסיפים בצל, תפוח ו -3 גבעולי סלרי.
מרכיבים שתצטרך
צלע סלריצלע סלרי
תפוחתפוח
בצלבצל
3
יוצקים מרק עוף לבישול איטי.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
4
מבשלים נמוך עד רך מאוד, על 8 שעות.
5
להעביר חזיר למגש גדול ולהשליך מיץ וירקות. לגרוס חזיר עם מזלג ולחזור לבישול האיטי.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מיץמיץ
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
6
הכן רוטב ברביקיו בזמן בשר חזיר הוא בישול. ממיסים חמאה בסיר גדול או בתנור הולנדי קטן על אש בינונית; מבשלים ומערבבים 2 כוסות סלרי ובצל 1 1/2 כוסות עד הבצל שקוף, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
חמאהחמאה
סלריסלרי
בצלבצל
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
להוסיף קטשופ, מים, חומץ, סוכר חום, רוטב ווסטרשייר, חרדל, עשן נוזלי, ו 1 כף שום אבקה; לערבב. להפחית את החום נמוך ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד רוטב מעובה, כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עשן נוזליעשן נוזלי
אבקת שוםאבקת שום
סוכר חוםסוכר חום
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
חומץחומץ
רוטברוטב
מיםמים
8
יוצקים רוטב ברביקיו על חזיר מגורר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
חזיר משךחזיר משך
9
המשך לבשל חזיר על אש נמוכה עד טעמים לשלב, על 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר

מרכיבים

1apple, cored ו לרבעיםapple, cored ו לרבעים2קילוגרםבשר חזיר ללא עצמות צלויבשר חזיר ללא עצמות צלוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה10ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון לפי הטעםפלפל שחור טחון לפי הטעם9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טעם עשן נוזליטעם עשן נוזלי2(חוֹרֶף)חרדל מוכןחרדל מוכן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1צביטהתיבול עוף, או לטעוםתיבול עוף, או לטעום10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר