קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

מוס שוקולד לבן אלגנטי

מוס שוקולד לבן אלגנטי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו מוס שוקולד לבן אלגנטי. מתכון זה מכין 8 מנות עם 421 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 44 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ואספו תמצית ונילן, סוכר קונדיטורים, שמנת מתוקה כבדה ועוד מספר מצרכים להכנתה היום. זה מושלם עבור יום האהבה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון סופר ספונקולרי של 80%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מאפינס פטל שוקולד לבן אלגנטי, אדום, לבן וכחול (מוס שוקולד לבן, ג'לי אוכמניות, דקיוז קוקוס עם עוגיית אגוזי לוז), ו עוגת בראוניז שוקולד עם מוס שוקולד לבן ובננות מקורמלות.

הוראות

1
בסיר כבד קטן על אש בינונית-נמוכה, שלבו שוקולד ו -2 / 3 כוס שמנת. מבשלים ומערבבים עד שהשוקולד נמס והתערובת חלקה. מצננים לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בקערה קטנה מקציפים את יתרת השמנת, סוכר הקונדיטורים והווניל עד שנוצרות פסגות רכות. מקפלים כ 1/4 כוס לתערובת שוקולד. מקפלים פנימה את תערובת הקצפת שנותרה. כפית לתוך מנות קינוח. מכסים ומקררים לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
לימון גומילימון גומי
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
דבש הדריםדבש הדרים
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

מוס שוקולד בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "