קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

מוקה אגוז בראוניז

מוקה אגוז בראוניז
בראוניז אגוז מוקה הוא קינוח שמגיש 24. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 269 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 18 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לך תמצית ונילן, אבקת אפייה, חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותה. זוג אנשים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. עם כפית ציון של 23%, המנה הזו די גרועה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם בראוניז קאלפלה עם ציפוי קרם חמאה קאלפלה מוקה ושוקולד לבן קרמל מלוח קאלפלה מוקה לאטה, עוגיות אגוז מוקה, ו עוגת מוקה-אגוז.

הוראות

1
במיקרוגל ממיסים את השוקולד והחמאה; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מצננים מעט. בקערה גדולה מקציפים ביצים וסוכר. מערבבים פנימה תערובת וניל ושוקולד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ונילוניל
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
שלב את הקמח, אבקת האפייה והמלח; מוסיפים בהדרגה לתערובת השוקולד. מערבבים פנימה אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
שוקולדשוקולד
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
יוצקים לתוך 13-ב משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 375 למשך 30-35 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
5
בקערה גדולה מקציפים מרכיבי ציפוי עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מורחים על בראוניז.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

בראוניז עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.