קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

מחבת נקניקיות איטלקית

מחבת נקניקיות איטלקית
מחבת נקניק איטלקית עשויה להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 279 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. זה חלב חינם מתכון צמחוני משמש 6 . זה עובד גם כמנה עיקרית במחיר סביר. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם עגבניות משומרות, דלעת קיץ, קישורי נקניקים קלים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 91%. הציון הזה אדיר. נסו סיר אחד מחבת נקניק איטלקית, מחבת פסטה נקניקייה איטלקית, ו נקניק איטלקי ומחבת אורזו (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את הנקניקיה על אש בינונית עד שהיא כבר לא ורודה; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוציאים מהתבנית; מצננים מעט לפני שחותכים ל -1 / 4 אינץ'. פרוסות; לחזור למחבת.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מוסיפים קישואים ובצל; מבשלים ומערבבים 2 דקות. מערבבים עגבניות. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 10-15 דקות או עד שהקישואים רכים.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מגישים עם אורז או פסטה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם הבחירות המובילות שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. הברון ריקאסולי קסטלו די ברוליו קיאנטי קלאסיקו גראן סלזיונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
ברון ריקאסולי קסטלו די ברוליו קיאנטי קלאסיקו גראן סלזיונה
ברון ריקאסולי קסטלו די ברוליו קיאנטי קלאסיקו גראן סלזיונה
# 28 יין בטופ 50 של וינפייר לשנת 2018צבע אדום אודם עז עם אף עדין של אוכמניות ותווי דומדמניות שחורות, רמזים בלסמיים וחריפים. את יין תצוגת מעולה חומצה מבנה, מאוזן היטב, אלגנטי טאנינים. ההשפעה בפה היא קטיפתית ומתמשכת.