קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות5
ציון בריאות14
מגזין

מחבת פיצה תפוחי אדמה

מחבת פיצה תפוחי אדמה
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ידידותית? מחבת פיצה תפוחי אדמה יכול להיות מתכון עצום לנסות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 544 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-121 היו אומרים שזה פגע במקום. לך לחנות ותביא נקניק חזיר בתפזורת, תערובת גבינה, פפרוני ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו פיצה מחבת, פיצה מחבת, ו פיצה מחבת (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי או מחבת nonstick 12 אינץ', לבשל נקניק מעל חום בינוני גבוה, ערבוב לעתים קרובות, עד כבר לא ורוד. מערבבים פפרוני; לבשל 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
ניקוז.
3
מערבבים ברוטב פיצה ומים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
4
מוסיפים תפוחי אדמה; מערבבים לערבב. להפחית את החום בינוני; לכסות ולבשל 10 עד 15 דקות, ערבוב מדי פעם, עד תפוחי אדמה הם במכרז.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
5
מפזרים גבינה מעל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
6
הסר מהחום; לכסות ולתת לעמוד 5 דקות או עד גבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה