קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

מחבת תפוחים בשרנית

מחבת תפוחים בשרנית
מחבת תפוחים בשרנית יכולה להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן וקטוגני שחיפשתם. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-12 גרם חלבון, 22 גרם שומן ובסך הכל 263 קלוריות. מתאים ל-16 ומחירו 94 סנט למנה מנות. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-30 דקות. אם יש לכם מיץ חמוציות-תפוחים, נקניק, אגוז מוסקט טחון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זה עובד היטב בתור מזנון. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 20%. נסו לזניה בשרנית, קלצונה בשרנית וקונכיות בשרניות וגבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה, מקפיצים פרוסות תפוח בחמאה; מפזרים קינמון ואגוז מוסקט. מכסים ומבשלים 5 דקות או עד שהתפוחים רכים.
מרכיבים שתצטרך
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
לשימור,לשימור,
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים עמילן תירס ומיץ עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים לתערובת תפוחים. להביא לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד שמסמיך.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
לשימור,לשימור,
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
3
מוסיפים נקניק ובשר חזיר; לחמם דרך.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Perrier-Jouet Grand Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-57 דולר לבקבוק.
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
הרעננות והחיוניות המרשימה של ניחוחות הפרחים והפירות (פירות צהובים ופירות טריים) משתרשים, לפני שהם מפנים את מקומם לתווים עדינים של וניל וחמאה, ומשווים ליין אופי פירותי ועקבי. התווים של שזיף דובדבן, לימון ותפוז ברגמוט מופיעים תחילה, ואז מפנים מקום לפרחים של עצי פרי, כגון ליים ויערה. אחריהם מופיעים תווים של חמאה, עוגות מדלן וסוכר וניל. תווים מתמשכים של אשכולית, אפרסקים לבנים, אגסים ירוקים, עצי תפוח ואגוזי לוז ירוקים מסיימים את הטעם.