קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

מחוונים בומביי עם רוטב קארי שום

מחוונים בומביי עם רוטב קארי שום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של הודיים, אז תנו הזדמנות ל מחוונים בומביי עם רוטב קארי שום. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 706 קלוריות, 55 גרם חלבון ו 51 גרם שומן. מתכון זה מ Epicurious יש 72 אוהדים. אם יש לך אבקת קארי, הודו טחון, יוגורט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה עובד טוב כמו מתאבן. עם כפית ציון של 91% המנה הזו יוצאת מן הכלל. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מחוונים בומביי עם רוטב קארי שום, מחוונים בומביי עם רוטב קארי שום, ו בומביי כבש קארי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ה-Laurenz V Charming Gruner Veltliner עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
Laurenz V מקסים גרונר Veltliner
Laurenz V מקסים גרונר Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור מרתקזר פירות. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי פירות עדיניםחומציות. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!