קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל גבינה צ'ילה ירוק

מטבל גבינה צ'ילה ירוק
מטבל הגבינה הירוק של צ'ילה יכול להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מתאים ל-3 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 282 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. לכו לחנות ותרימו פלפלים צ'ילי, קרם מרוכז של מרק פטריות, ממרח גבינת שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: פיקנטי ירוק צ'ילה, בייקון מעושן, 3 גבינה גדל מקרוני וגבינה, ירוק צ'ילה מקרוני וגבינה, ו מטבל גבינה צ'ילה ירוק חם.

הוראות

1
בסיר בינוני על אש נמוכה בינונית, לחמם את ממרח גבינת שום, פלפלים ירוקים צ ' ילה ושמנת של מרק פטריות. מערבבים מדי פעם, עד התערובת מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
גבינה מורחבתגבינה מורחבת
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מעבירים לקערה בינונית ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Poema Cavan יבש נוסף. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Poema Cava יבש במיוחד
Poema Cava יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, פרחי גיר ואביב, וטעמי פירות טריים וטעימים בפה עם שמץ של מתיקות מאוזנת היטב על ידי חומציות.אפריטיף גדול, יין זה גם זוגות עם מנות ראשונות ועוגות מתובלות.