קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות16
ציון בריאות5
מגזין

מטבל גבינת תרד

מטבל גבינת תרד
מטבל גבינת תרד עשוי להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 7 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל 246 קלוריות. מתכון צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו זה משרת 16 . אם יש לכם גבינת שמנת, צ'יפס טורטיה, תערובת גבינה מקסיקנית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 40%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מטבל תרד וגבינה, מתכון לטבול גבינת תרד, ו מטבל ארטישוק תרד ארבע גבינות.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את גבינת השמנת,הסלסה, התרד ותערובת הגבינה 1 כוס.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
תרדתרד
גבינהגבינה
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מורחים ל-9 אינץ ' לא משומן. צלחת פאי.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
3
מפזרים גבינה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
4
אופים, ללא כיסוי, בחום של 350 מעלות למשך 20-25 דקות או עד לחימום.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מגישים עם שבבי טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דיווה ויוה מוסקטו קולדה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק חדור בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מצוין כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.