קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות12
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל הטאקו של מייגן

מטבל הטאקו של מייגן
מטבל טאקו של מייגן יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 686 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 46 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לך עגבניה רומא, גבינת צ'דר, בשר טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: פרלינים פקאנים של מייגן, לחם ארטישוק הרוצח של מייגן, ו מרגריטה הקפואה אבטיח של מייגן.

מרכיבים

10ריבס, קצוץ טרי או קפואזיתים שחורים, פרוסיםזיתים שחורים, פרוסים10ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה10ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוקבצל ירוק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד10ריבס, קצוץ טרי או קפואחסה, קצוץחסה, קצוץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת10ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות רומא, חתוכות לקוביותעגבניות רומא, חתוכות לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק71אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיבול packetstaco או 1/2 כוס טאקו תיבולתיבול packetstaco או 1/2 כוס טאקו תיבול10ריבס, קצוץ טרי או קפוא6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Cuvaison פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."