קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

מטבל מקסיקני קאובוי

מטבל מקסיקני קאובוי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מקסיקניים, אז תנו הזדמנות ל קאובוי מקסיקני לטבול. אתה מקבל מתאבן שמשרת 24. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 98 קלוריות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם tamales בשר בקר, עגבניות משומר, צ'ילי ללא שעועית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. וזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: מטבל פיצה, מטבל עוף באפלו, ו מטבל חציל מעושן.

הוראות

1
מניחים את הטמלים, צ ' ילי, עגבניות חתוכות לקוביות, וגבינה מעובד לתוך סיר איטי. הגדר חום על גבוה, ומבשלים, ערבוב מדי פעם עד גבינה מותכת. הפחת את החום לנמוך כדי לשמור על הטבילה חמה בעת ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מגישים עם צ 'יפס תירס או צ' יפס טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.