קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות28
דיאטותפסקאטרית
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל סרטן כחול

מטבל סרטן כחול
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל מטבל סרטן כחול. מנה אחת מכילה 624 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 47 גר' של שומן. מתאים ל-4 מנות. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. גשו לסופר וקנו טוסט, גבינה שוויצרית, חצי-חצי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו מטבל סרטן ארטישוק, סרטן כחול מפרץ צ'ספיק סיר חם, ו סרטנים כחולים (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת גדולה על חום בינוני-גבוה; מוסיפים בצל ירוק ושום, ומטוגנים עד למכרז. מערבבים בקמח, ומבשלים 1 דקה. בהדרגה מערבבים חצי וחצי ואת הבא 3 מרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
בעדינות לקפל crabmeat מבלי לשבור גושים.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
3
יוצקים לתוך צלחת אפייה משומנת קל 8 - x 8 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
אופים ב 350 במשך 40 דקות או עד השחמה קלה תוסס.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
מגישים עם קרקרים או נקודות טוסט.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה a עד Z. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.