קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

מטבל סרטן ראג'ון קייג' ון

מטבל סרטן ראג'ון קייג' ון
ניתן להכין את המתכון מטבל סרטן ראג'ון קייג' ון בתוך כ 45 דקות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 16. מנה אחת מכילה 162 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל קייג'ון. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. אם יש לכם בשר סרטנים, קצפת כבדה, בצל ירוק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 18%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון טבעות בצל ראג' ון 'קייג' ון, קייג'ון חם סרטן לטבול, ו עוגות סרטן קייג'ון.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את גבינת השמנת, השום, השמנת, 1 כפית תיבול פירות ים, חזרת ורוטב ווסטרשייר. מערבבים בעדינות סרטן וחצי מהבצל הירוק.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
גבינת שמנתגבינת שמנת
בצל ירוקבצל ירוק
חזרתחזרת
שוםשום
קרםקרם
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מעבירים לתבנית אפייה משומנת של 2 כוסות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים, ללא כיסוי, ב-350 ניתנים לזיהוי למשך 23-27 דקות או עד שהקצוות מבעבעים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מפזרים גבינת מונטריי ג ' ק ותיבול פירות ים שנותר.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
5
אופים 5 דקות יותר או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מפזרים בצל ירוק שנותר.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
7
מגישים חם עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

ניתן לשלב סרטן עם שרדונה, ריזלינג ופינו גריגיו. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריגיו. ניתן להתאים סרטן חם (במיוחד עם חמאה) עם שרדונה חמאתי או ריזלינג פירותי פריך. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ביולייה כרם קרנרוס שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 22 דולר.
כרם בולייה קרנרוס שרדונה
כרם בולייה קרנרוס שרדונה
צבע זהב צהוב-ירוק עדין. הפרי השופע, הקדמי, מתבטא היטב בניחוחות עשירים, דבש אגסים ותמצית וניל, עם גוונים של עשבי תיבול טריים ומרציפן. טעמים מלאים ושופעים מאוד חושפים משולב, בדרך כלל קרנרוס, תפוח בשל ופירות אפרסקיים בשילוב עם אלמנטים וניל-קינמון חריפים של אלון. הגימור קרמי, עגול וטעים, לא "צ ' רי" ולא שרף, האלון איזן דק את הפרי העוצמתי. זהו יין בעל מרקם מפואר, בעל תמצית גבוהה; נייר כסף נהדר למנות דגים עשירות, עוף מלוח או צלי עגל.