קושיקל
מוכן ב21 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

מטבל סרטנים חם Dungeness

מטבל סרטנים חם Dungeness
מטבל סרטן Dungeness חם נטול גלוטן, ו pescatarian מתאבנים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 1325 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 129 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זמן הכנת המתכון כ 21 דקות. אם יש לך גבינת פרמזן, crabmeat dungeness, מיונז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו מטבל עוף חם נאשוויל, עוגות סרטן Dungeness, ו מרק סרטנים Dungeness (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. האקסבייר מונו בורגון לס גרנדס קוטור שרדונה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
שרדונה Les Grandes Coutures הוא משלוש חלקות הגובלות Meursault עם גפנים בגילאי 15 עד 51 שנים. קרקעות הם בעיקר argile (חימר), מביא משקל ומרקם זה Bourgogne Blanc.בציר 2015 מציג ניחוחות של מלון בשל, אגוזי לוז, פודינג לימון, ונוטים להיות רחב יותר ומרקם יותר מאשר יינות מכפרים שכנים. הזדקנות חביות עץ אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט ווניל.בורגונדי לבן, עם העושר שלה, מרקם, טעמים קלויים זוגות היטב עם דגים קלים רכיכה והוא יכול לאזן רטבים מבוססי שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם מעניק את עצמו היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.