קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

מטבל סרטנים חריף

מטבל סרטנים חריף
מטבל סרטנים חריף עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 142 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. אם יש לכם בצל ירוק, שמנת, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: מטבל סרטן ארטישוק, מטבל גבינת פטה חריף, ו סרטן צ'ילי (סרטן ברוטב חמוץ ומתובל) מתכון.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות יין בדיעבד שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.