קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

מטבל פירות בטעם קפה

מטבל פירות בטעם קפה
מטבל פירות בטעם קפה נטול גלוטן, הר ד ' אובר. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 7 גרם חלבון, 38 גרם שומן, ובסך הכל 610 קלוריות. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו סוכר חום, ליקר בטעם קפה, גבינת שמנת, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הסופרבול יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. 24 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 20 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 23%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מטבל פירות בטעם קפה, קפה בטעם טופי, ו קפה בטעם תבלינים לחג.

הוראות

1
מניחים גבינת שמנת, שמנת חמוצה, סוכר חום וליקר בטעם קפה בקערה בינונית. מערבבים יחד עם מערבל חשמלי עד לקבלת תערובת חלקה. מקפלים פנימה תוספת מוקצפת קפואה מופשרת. מצננים במקרר עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
גבינת שמנתגבינת שמנת
סוכר חוםסוכר חום
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ליקרליקר
קפהקפה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מואט אנד צ ' נדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 600 דולר לבקבוק.
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
הצבע הוא צהוב קש זהוב אלגנטי עם הדגשות ענבר.ניחוחותיו זוהרים, חושפים פירות צהובים בהירים (תפוח, אגס, אפרסק צהוב), דבש, ניואנסים פרחוניים (פריחת ליים) ותווים בלונדיניים אלגנטיים (בריוש ואגוזים טריים).החיך מפתה, עשיר בטעם וחלק המשלב נדיבות ועדינות, מלאות ומרץ, ואחריו פריכות רעננה בעדינות (פרי עם זרעים), כדי לחשוף את האיזון הקסום של השמפניה.