קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

מטבל פלפל קלוי

מטבל פלפל קלוי
ניתן להכין את מטבל הפלפל הקלוי בערך 10 דקות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 16. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 120 קלוריות. אם יש לכם קרקרים, גבינת שמנת, אבקת שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 111 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מרהיב ציון של 23%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סמל פלפל ולהקת הלבבות הרעבים: מטבל פלפל אדום קלוי קל עד כדי גיחוך, מטבל פלפל קלוי, ו מטבל פלפל קלוי.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת ושמנת חמוצה לתערובת אחידה. מערבבים פנימה את הפלפלים, הגבינות, הבצל, אבקת השום והפלפל. מכניסים למקרר לשעה לפחות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לה גרנד קורטאז ' רוז ברזיל ברוט בקבוק מסנוור. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.