קושיבינוני
מוכן ב10 דק.
מנות40
ציון בריאות0
מגזין

מטבל צ'ילי חריף

מטבל צ'ילי חריף
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז נסו לטבול צ'ילי חריף. מתכון צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו זה משרת 40 . זה הר ד ' אובר יש 186 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-12 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם רוטב פיקנטה, בצל, שיני שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 25%, וזה די רע. מתכונים דומים: מטבל יוגורט צ'ילי-ליים חריף ובגידה, עבור קרוקפוט עוף ושעועית צ'ילי וגבינת צ' ילי לטבול, ו תחרות צ'ילי שנתית 7: כניסה – צ'ילי צ' ילי חריף.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת ושמנת חמוצה לתערובת אחידה. מקציפים פנימה את הבצל, השום, אבקת הצ ' ילי ופתיתי הפלפל. מערבבים פנימה רוטב פיקנטה וגבינת מוצרלה. מכסים ומכניסים למקרר ל -4 שעות לפחות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
3/4 עד 1 כוס חלב 2%.3/4 עד 1 כוס חלב 2%.
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מגישים עם ירקות וצ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לורן-פרייר ברוט עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
לורנט-פריר ברוט
לורנט-פריר ברוט
לורן-פריר ברוט ל-פ הוא נושא הדגל של סגנון הבית של לורן-פריר. פריך, רענן ואלגנטי, ברוט ל-פ משקף את המהות הבסיסית של השמפניות שלנו.הצבע הוא גוון זהוב חיוור, עם בועות עדינות ומתמשכות. האף טרי ועדין, מראה מורכבות טובה עם רמזים של פירות הדר ופירות לבנים. הסגנון הקל של ברוט ל-פ הוביל את הדרך להפוך את השמפניה למשקה האפריטיף האידיאלי. האיזון המושלם שלו, פריכות הטעמים והעדינות הופכים אותו גם לבן לוויה האידיאלי לדגים, עופות ובשר לבן.