קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות20
מגזין

מטבל קווזו תרד חגיגי

מטבל קווזו תרד חגיגי
את המתכון ניתן להכין מטבל קווזו תרד חגיגי תוך כ-40 דקות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 19 גרם חלבון, 30 גרם שומן, ובסך הכל 364 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. זה עובד גם הר ד ' אובר זול למדי עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 32 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, בצל, אבקת שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, לקטו אובו צמחוני, ראשוני וקטוגני דיאטה. עם כפית ציון 78%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מטבל תרד וארטישוק של ולוויטה קווסו בלנקו, מטבל קווסו בלנקו (מטבל גבינה לבנה), הניסיון השני והאחרון, ו טבילה חגיגית.

הוראות

1
מערבבים את כל המרכיבים, למעט השמנת החמוצה, בקערה גדולה. מיקרוגל על אש נמוכה, תוך ערבוב לעיתים קרובות עד שהגבינה נמסה והתערובת חלקה. 7-10 דקות לפני ההגשה מערבבים פנימה את השמנת החמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. המועמד רנארד ברוט עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
נומיין רנרד ברוט
נומיין רנרד ברוט
תווי הדרים, עוגיות אפרסק וחמאה לבנות, פה טרי ועשיר, פירותי ופריך בגימור מינרלי.תערובת: 40% שרדונה, 30% פינו נואר, 30% פינו מיוניה