קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

מטבל שום

מטבל שום
מטבל שום לוקח בערך 5 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-4 מנות. תמורת 93 סנט למנה, מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד מהמנה הזו מכיל כ-12 גרם חלבון, 27 גרם שומן ובסך הכל 346 קלוריות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זה עובד היטב כמזנון מאוד זול. אם יש לכם גבינת שמנת, שום סחיטה, חלב וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, צמחונית לקטו אובו ותזונה ראשונית. זה יהיה להיט באירוע הסופרבול שלך. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 39%, וזה לא כל כך מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו תרד שום צלוי וטבל ארטישוק עם שבבי פיתה שום, מטבל שום ומטבל מלפפון שום.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Moet & Chandon White Star (). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-14 דולר לבקבוק.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.