קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

מיושן

מיושן
המתכון הישן נושן יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בסביבה 45 דקות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, ומתכון טבעוני יש 203 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. לך לחנות ותביא קליפת לימון, ויסקי, קוביית סוכר או, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו מיושן, חדש מיושן, ו מיושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב שייקר קוקטייל צונן או כוס פיינט, יוצקים סודה קלאב על קוביית סוכר. באמצעות muddler או גב של כף גדולה, בעדינות למחוץ קוביית סוכר. מערבולת זכוכית עד הסוכר מתמוסס, 20 עד 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: זכוכית מיושנת או סלעים, צוננת.הצעת הגשה: זכוכית מיושנת או סלעים, צוננת.
מים מוגזיםמים מוגזים
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2
מוסיפים ביטר, ויסקי, וקרח, ומערבבים עד מקורר היטב, על 20 שניות. מסננים לתוך זכוכית צוננת כפולה מיושנת. לסחוט קליפות תפוזים ולימון על זכוכית, לוודא שמנים נופלים לתוך זכוכית; להשליך קליפות לשרת.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: מיושן או סלעים צונניםהצעת הגשה: מיושן או סלעים צוננים
וויסקי.וויסקי.
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
קליפות מלימוןקליפות מלימון
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי