קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות9
מגזין

מילוי כריך חומוס צמחוני

מילוי כריך חומוס צמחוני
מילוי כריך חומוס צמחוני עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. מנה אחת מכילה 201 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 3. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ולקטו אובו צמחוני דיאטה. אם יש לכם מיונז, מיץ לימון, מלח ופלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. 1358 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 69%. מתכונים דומים: מילוי כריך חומוס צמחוני, מילוי כריך חומוס צמחוני, ו מילוי כריך חומוס צמחוני.

הוראות

1
מסננים ושוטפים חומוס.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
2
יוצקים חומוס לקערת ערבוב בגודל בינוני ומועכים בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מערבבים פנימה סלרי, בצל, מיונז (לפי הטעם), מיץ לימון, שמיר, מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
סלריסלרי
בצלבצל
שמירשמיר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את לורן-פריר ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
לורנט-פריר ברוט
לורנט-פריר ברוט
לורן-פריר ברוט ל-פ הוא נושא הדגל של סגנון הבית של לורן-פריר. פריך, רענן ואלגנטי, ברוט ל-פ משקף את המהות הבסיסית של השמפניות שלנו.הצבע הוא גוון זהוב חיוור, עם בועות עדינות ומתמשכות. האף טרי ועדין, מראה מורכבות טובה עם רמזים של פירות הדר ופירות לבנים. הסגנון הקל של ברוט ל-פ הוביל את הדרך להפוך את השמפניה למשקה האפריטיף האידיאלי. האיזון המושלם שלו, פריכות הטעמים והעדינות הופכים אותו גם לבן לוויה האידיאלי לדגים, עופות ובשר לבן.