קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

מיני נקניקיות עם פלפל מתוק ומתובל

מיני נקניקיות עם פלפל מתוק ומתובל
מיני נקניקיות תירס עם רוטב מתוק ומתובל עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 24 גרם חלבון 42 גרם של שומן, וסך הכל 766 קלוריות. אם יש לכם אבקת שום, תערובת מאפין תירס, אבקת בצלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-33 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. נסו מיני נקניקיות עם פלפל מתוק ומתובל, נקניקיות שלוש דרכים - פלפל ריבה / רוטב צ'ילי, בצל קרמל בורבון ותבלינים עגבניות מתובל, ו להתענג על הקיץ: מתוק ותבלינים תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה לשלב קטשופ ופלפלים כבושים.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים היטב ומניחים בצד.
3
בקערת ערבוב גדולה, לשלב ביצה, תערובת מאפין תירס, אבקת שום, אבקת בצל וחלב. בצלחת רדודה נפרדת מוסיפים קמח. הכנס שיפודי עץ חצי הדרך לתוך פרנקים קוקטייל.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיות קוקטיילנקניקיות קוקטייל
4
שמן חום ל 375 מעלות F בטיגון עמוק. לדלות כל קוקטייל פרנק בקמח, אבק מעל עודף ואז לטבול לתוך הבלילה קמח תירס. מטגנים 2 עד 3 נקניקיות תירס בכל פעם במשך כ 1 עד 2 דקות או עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
5
ניקוז על מגבות נייר.
6
מגישים חמים עם התענוגות.
מרכיבים שתצטרך