קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות24
ציון בריאות3
דיאטותפסקאטרית
מגזין

מיני סלמון ופחזניות שמיניות

מיני סלמון ופחזניות שמיניות
מיני סלמון & dill puffs יכול להיות רק pescatarian מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 108 קלוריות. מתאים ל-24 מנות. מתכון זה מ-BBC מזון טוב דורש פילה סלמון pack עלומה, גבינה מלאה שומן, שמיר, ומאפה עלים. 70 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: מיני עוגות תירס עם סלמון מעושן ושמיר קרם פרש, Cheddar Dill Puffs, ו בייקון שמיר Gougeres (פחזניות גבינה צרפתיות).

הוראות

1
במעבד מזון, דופק את הסלמון, גבינה רכה, שמיר וקצת תיבול עד רק בשילוב. לפרוש גיליון בצק עלים לחתוך 3 חתיכות לאורכו. מחלקים את המילוי לאורך האמצע של כל חתיכה, מברשת גבולות עם ביצה מוכה, ואז לקפל ולאטום.
מרכיבים שתצטרך
גליונות בצק עליםגליונות בצק עלים
גבינה רכהגבינה רכה
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
שמירשמיר
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
חותכים כל גליל לתוך 8-10 חתיכות בגודל ביס, ואז מניחים על מגש אפייה מצופה קלף אפייה, לכסות עם סרט נצמד להקפיא. כדי לשרת, זיגוג עם ביצה מוכה לבשל ב 200c/180c מאוורר / גז 6 במשך 25-30 דקות עד נפוח וזהב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה GEN5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.