קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות16
ציון בריאות29
מגזין

מיקס חטיף תפוחים

מיקס חטיף תפוחים
אם יש לך בערך 15 דקות לבלות במטבח, תפוח חטיף מיקס עשוי להיות מתכון מרהיב ללא חלב לנסות. מתאים ל-16 מנות. תמורת $1.11 למנה, מתכון זה מכסה 23% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 591 קלוריות, 9 גרם חלבון ו-18 גרם שומן. 116 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם צימוקים מכוסים ביוגורט, שעועית בטעם תפוח ושעועית, דגני טוסט קראנץ' ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב כמזנון במחיר סביר. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בהתחשב בכל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 96%, וזה יוצא מן הכלל. תערובת חטיף תפוח-קינמון, תערובת חטיף תפוח-קינמון ותערובת חטיף צ'יפס תפוחים דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את כל המרכיבים. מאחסנים בכלי אטום.
ציוד שתשתמש בו
פרנץ' טוסט קראנץ' דגני בוקרפרנץ' טוסט קראנץ' דגני בוקר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Casteller Cava Rosado. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
קסטלר קאווה רוסדו
קסטלר קאווה רוסדו
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים העשוי בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. התיישן במשך 12 חודשים על המשקעים לפני השחרור, הוא מספק טעמים מובחרים באופן עקבי. הקאווה התוססת והחריפה הזו תשתלב היטב עם כמעט כל טאפאס, בנוסף לפירות טריים, טארט פירות יער וגבינות רכות וקרמימיות. יש לו די והותר סגנון וחומר כדי להיות אפריטיף מצוין לבדו.