קושיקשה
מוכן ב15 דק.
מנות60
ציון בריאות0
מגזין

אשכולות בוטנים שוקולד

אשכולות בוטנים שוקולד
אשכול בוטנים שוקולד לוקח בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. תמורת 29 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 3 גרם חלבון , 14 גרם שומן ובסך הכל 219 קלוריות . המתכון הזה משרת 60. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא פגע במקום. אם יש לך שוקולד צ'יפס מתוק למחצה, בוטנים קלויים, שבבי שוקולד חלב ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה עובד היטב בתור מזנון. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 15% . הציון הזה גרוע למדי. נסו אשכולות בוטנים שוקולד , אשכולות בוטנים שוקולד , אשכול בוטנים שוקולד עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר כבד על אש נמוכה, מבשלים ומערבבים ציפוי סוכריות וצ'יפס עד להמסה וחלקה. מצננים במשך 10 דקות; מערבבים פנימה בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות מרגרינה או חמאה2 כפות מרגרינה או חמאה
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
זרוק על ידי כפות מעוגלות על ניירות אפייה מרופדים בנייר שעווה. מקררים עד להתייצבות, כ-45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-NV ONEHOPE Brut עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
NV ONEHOPE ברוט
NV ONEHOPE ברוט
ONEHOPE קליפורניה ברוט שמפניה מבעבע יין בצבע בהיר ומציג ניחוחות של תפוח ירוק טרי ונקטרינה עם רמז של לחם אפוי טרי. פרי טרי פריך ומסקרן שמזכיר אפרסק עסיסי, פירות יער מתוקים ואגס נשארים על הצלחת, ומסיימים עם בועות שמנת ומרעננות. ניתן לשלב את היין המבעבע ברוט זה עם מתאבנים, פירות ים, סושי כמו גם מגוון רחב של קינוחים וגבינות.