קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

ממרח שרימפס מתובלן

ממרח שרימפס מתובלן
ממרח שרימפס מתובלן עשוי להיות רק התבלין שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 177 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם גבינת פרמזן, מיונז מיונז אמיתי, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה מ Kraftrecipes.com יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן נסו ממרח שרימפס מתובלן, ממרח גבינה פיקנטי, ו המבורגרים סלמון פיקנטי עם ממרח שמיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים גבינת שמנת ומיונז בקערה בינונית עם מיקסר עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
להוסיף מרכיבים שנותרו; לערבב היטב.
3
מקררים כמה שעות או עד שמצוננים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.