קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

ממרח תפוזים פלאפי

ממרח תפוזים פלאפי
ממרח תפוזים פלאפי הוא תבלין שמגיש 8. תמורת 28 סנט למנה , מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 1 גרם חלבון , 7 גרם שומן ובסך הכל 84 קלוריות . אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. גשו לסופר וקנו גבינת שמנת, סוכר, קליפת תפוז ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותה היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו . בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 12% . הציון הזה לא כל כך אדיר. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו פנקייק פלאפי עם נוטלן וסלסת תות בננה - מורחים את מאפינס תפוזים שמח, פלאפי ופאי תפוזים .

הוראות

1
בקערה קטנה טורפים גבינת שמנת ומיץ תפוזים עד לקבלת מרקם חלק וקרמי.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים סוכר וקליפת תפוז; לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
סוכרסוכר
3
מגישים עם לחם, בייגל או טוסט. שומרים במקרר.
מרכיבים שתצטרך
בייגלבייגל
לחם סנדוויץלחם סנדוויץ

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Blanc de Bleu Cuvee Mousseux. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-16 דולר לבקבוק.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.