קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

קני סוכריות טבולים בשוקולד

קני סוכריות טבולים בשוקולד
אם יש לך בערך 25 דקות לבלות במטבח, קני סוכריות טבולות בשוקולד עשוי להיות מתכון יוצא מן הכלל ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי ל-fodmap . למנה זו יש 122 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -9 גרם שומן למנה. תמורת 38 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. למתכון הזה מטעם Taste of Home יש 1 מעריצים. גשו לסופר וקנו שוקולד לאפייה, קני ממתקים, שוקולד צ'יפס חצי מתוק ועוד מספר מצרכים שאפשר להכין היום. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 18% . הציון הזה גרוע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם קני סוכריות טבולות בשוקולד מנטה , קני סוכריות מכוסים בשוקולד וקני סוכריות מצופים בשוקולד .

הוראות

1
במיקרוגל ממיסים שוקולד צ'יפס; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. טובלים קצוות מעוקלים של קני ממתקים בשוקולד; לתת לעודפים לטפטף.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
קנדי קייןקנדי קיין
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
מניחים על נייר שעווה.
3
במיקרוגל ממיסים שוקולד לבן לאפייה; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
(או ½ כוס) חמאה ללא מלח, חתוכה לקוביות(או ½ כוס) חמאה ללא מלח, חתוכה לקוביות
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
4
מזלפים מעל שוקולד. מקשטים בתוספות אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
5
מניחים לעמוד עד להתייצבות.
6
השתמש כדי לערבב מנות של קקאו חם.
מרכיבים שתצטרך
תערובת קקאו חםתערובת קקאו חם

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Banfi Rosa Regale Brachetto עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-21 דולר לבקבוק.
Banfi Rosa Regale Brachetto
Banfi Rosa Regale Brachetto
יין זה מוצג במקומות של Starbucks® שבהם מוצע תפריט הערבים שלהם. יין מבעבע אדום רך, העשוי מברצ'טו. זן הענבים הארומטי, המורכב וההיסטורי הזה גדל רק באזור אקווי טרמה, בדרום פיימונטה. השריכה הקרה של הענבים, ולאחריה כבישה רכה, מאפשרת מיצוי של הניחוחות העזים האופייניים מהקליפות ומעניקה ליין את צבעו האדום הבהיר האופייני לו. נעים מאוד ואלגנטי במיוחד.מושלם לכל אירוע. יין מבעבע ייחודי וחגיגי, אפריטיף מפתה ויין קינוח אלגנטי. משתלב היטב עם פירות ים, גבינות, מאכלים חריפים ושוקולד. הגש צונן.