קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

מנדרינה סמיפרדו (סופלה מנדרינה קפואה)

מנדרינה סמיפרדו (סופלה מנדרינה קפואה)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל Semifreddo מנדרינה (סופלה מנדרינה קפוא). מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 315 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פיסטוקים, שמנת, ג'לטין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות ו-50 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: Tangerine Semifreddo עם שקדים מלוחים פריכים, Tartlets Tangerine-דייט עם קצפת חמאה וקצפת Tangerine Granita, ו עוגת מזון מנדרינה מלאך עם זיגוג מנדרינה.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא הברון דה שארטר בורדו. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Baron des Chartrons בורדו
Baron des Chartrons בורדו
אף של פירות אדומים טריים. מבנה נהדר, טאנינים רכים, ופינאלה טרי של דובדבן בשל ואוכמניות. אלגנטי ומאוד אופייני לאפלאסיון.ברון דה שארטרון רוז ' הוא זוג אידיאלי עם בשר בקר בגריל, פסטות גבינה או כבש.