קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 15 דק.
מנות32
ציון בריאות15
מגזין

מנה ראשונה של בשר בקר ושעועית

מנה ראשונה של בשר בקר ושעועית
מנה ראשונה של בשר בקר ושעועית לוקחת בערך 8 שעות ו -15 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 32 מנות עם 81 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. אם יש לכם בשר תבשיל בקר, עגבניות, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 54%. נסו לחם התחלה שוקולד, סטרטר צדפות וסרטנים, ו בגטים מתחילים מחמצת עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
ב-3 קו-טי. סיר איטי, לשלב את כל החומרים. מכסים ומבשלים על נמוך 8-9 שעות או עד שהבשר רך. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
העבירו 4 כוסות לכל אחת משתי שקיות מקפיא או מיכלים בטוחים להקפאה. ניתן להקפיא עד 3 חודשים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. רוסקאטו רוסו דולצ ' ה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
רוסקאטו רוסו דולצ ' ה
רוסקאטו רוסו דולצ ' ה
אדום אודם מבריק בכוס עם ניחוחות עזים של אוכמניות ופירות יער בשלים. יין זה טרי, תוסס ופריזנטה עם גימור מתמשך רך.מאוד תכליתי. אפריטיף נהדר ומפואר לא פחות עם רטבים על בסיס עגבניות, מנות איטלקיות קלאסיות ומאכלים חריפים. ליהנות מצונן.