קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות5
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מנטה צ'יפ ספל טבעוני בראוני סנדאי

מנטה צ'יפ ספל טבעוני בראוני סנדאי
מתכון מנטה שבב טבעוני ספל גלידת בראוני מוכן בסביבות 5 דקות והוא בהחלט גדול חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 370 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותרימו קמח מאפה - ראו הערה למטה, משקאות חלב קוקוס ללא חלב טעים כל כך, תמצית מנטה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה עובד טוב כמו קינוח זול. 1204 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. נסו מתכון בראוני סאנדיי מנטה, גלידת בראוני שוקולד צ'יפס, ו עוגת ספל שוקולד דקה אחת (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, מערבבים יחד את הקמח, הסוכר, אבקת קקאו ומלח, מועכים אותו עם החלק האחורי של הכף כדי לשבור ולשלב כל נתחי אבקת קקאו.מערבבים את משקה חלב הקוקוס, שמן, וניל ומנטה (אם משתמשים) עד בשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
משקה חלב קוקוסמשקה חלב קוקוס
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
מנטהמנטה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
יוצקים את התערובת לתוך ספל מיקרוגל בטוח 12 אונקיה (אין עיצובים מתכתיים על אנשים ספלים אלה!), ומיקרוגל על גבוה במשך 60 עד 75 שניות. 1 דקה משאירה אותו קצת יותר fudgy, 75 שניות מגדיר את זה כמו עוגת שוקולד צפופה מעט/fudgy.למעלה עם גלידה ללא חלב טפטוף עם רוטב שוקולד, אם תרצה בכך. להתמכר או לתפוס שתי כפיות ולשתף - זה קינוח אחד עלול!
מרכיבים שתצטרך
עוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גסעוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גס
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה