קושימומחה
מוכן ב15 שעות, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות39
מגזין

מעושן, ספייס שפשף, טקסס בסגנון בריסקט על טקסס טוסט

מעושן, ספייס שפשף, טקסס בסגנון בריסקט על טקסס טוסט
מעושן, ספייס שפשף, חזה בסגנון טקסס על טוסט טקסס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון ללא גלוטן משמש 8 . מנה אחת מכילה 978 קלוריות, 96 גרם חלבון ו 59 גרם שומן. חנוכה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 15 שעות ו-50 דקות. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. אם יש לכם פפריקה, חומץ יין, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו קפה שפשף בסגנון טקסס, בשר בקר מעושן: טקסס BBQ קלאסי, ו חזה בקר בסגנון טקסס (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ציוד מיוחד: 3 כוסות אלון או שבבי עץ פקאן, או 6 נתחים גדולים, ספוג במים קרים לפחות 1 שעה ועד 4 שעות
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
פקאניםפקאנים
מיםמים
3
מערבבים יחד את כל התבלינים בקערה. בנדיבות לשפשף את חזה הבקר כולו עם התבלינים, לעטוף בחוזקה בניילון נצמד למקרר במשך 4 שעות לפחות ועד 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
עוטףעוטף
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
4
הסר את בריסקט מהמקרר 1 שעה לפני תחילת תהליך העישון כדי לקחת את הצינה, ולהסיר את לעטוף פלסטיק.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
5
קבל פועל מעשן שלך ב 225 מעלות f עם פחם עץ וכמה חופנים של שבבי עץ ספוג. טמפרטורה זו צריכה להישמר לאורך כל העשן. (אם אתה משתמש בגריל: להגדיר את הגריל לחום עקיף, בנקאות הגחלים בצד אחד של הגריל ופיזור שבבי העץ על גבי. לשמור על הטמפרטורה ב 225 מעלות לאורך כל תהליך העישון, הוספת צ ' יפס לפי הצורך, עד לעטוף את חזה בריסקט בנייר כסף.)
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
מניחים את השומן בצד למעלה על אסלת המעשן שלך ולסגור אותו לעשן הארוך.
7
פתח את המעשן ברביקיו שלך כל שעה או 2 ולרסס את חזה הבקר בנדיבות עם מיץ תפוחים כדי לעזור לשמור על הבשר מלהתייבש. גם לשמור על מיץ תפוחים במחבת המים אם אתה משתמש במעשן מים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוחיםמיץ תפוחים
מיםמים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
כאשר הטמפרטורה הפנימית מגיעה 165 עד 170 מעלות, לאחר כ 4 שעות, לעטוף את חזה בריסקט בנייר אלומיניום ולהמשיך לבשל עוד 3 1/2 עד 4 1/2 שעות. הטריק הקטן הזה הוא עזרה גדולה מקבל את המכרז בשר, במיוחד למתחילים. איור כי חזה מעושן בסביבות 200 מעלות ייקח בערך 1 1/2 שעות לכל קילו. חזה הבקר נעשה כאשר הטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-185 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
9
הסר ותן מנוחה 20 דקות לפני חיתוך.
10
הסר את רדיד מן בריסקט מעל מחבת גדולה או מחבת חד פעמית ושומר את הנוזל.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
11
חותכים את נקודות בריסקט ושמורה לשימוש נוסף (כגון שעועית פינטו דבש רום עם קצוות שרופים). לאחר שהנקודות יוסרו, להסתכל כדי לראות לאיזה כיוון הדגן פועל ולפרוס דק על פני התבואה. מורחים קצת רוטב ברביקיו על טוסט טקסס בגריל, העליון עם חזה עוף ובצל אדום כבוש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
שעועית פינטושעועית פינטו
טקסס טוסטטקסס טוסט
בצל אדוםבצל אדום
דגניםדגנים
דבשדבש
רוםרום
12
מחממים את הגריל לגובה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
13
מחממים את השמן במחבת קטנה ומבשלים את השום במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
14
בואו להתקרר מעט. מערבבים בחמאה ומתבלים במלח ופלפל. גריל את הלחם עד חום זהוב קלות משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאהחמאה
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
15
הסר מן הגריל להפיץ 1 צד של כל פרוסה עם חלק מחמאת השום.
מרכיבים שתצטרך
חמאת שוםחמאת שום
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
16
מביאים את החומץ, הסוכר, זרעי חרדל ו 1 כף מלח לרתיחה בסיר קטן ומבשלים עד הסוכר והמלח מתמוסס, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי חרדלזרעי חרדל
חומץחומץ
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
17
העברה לקערה קטנה ולתת מגניב במשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
18
מוסיפים את הבצלים ומערבבים לשלב. מכסים ומקררים לפחות 1 שעה ועד 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)allspice, קרקעallspice, קרקע3(חוֹרֶף)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים8ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב ברביקיו בובי פליי או רוטב ברביקיו האהוב עליך, מחומםרוטב ברביקיו בובי פליי או רוטב ברביקיו האהוב עליך, מחומם4קילוגרםbrisket, untrimmedbrisket, untrimmed1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(יכול להיות או להרחיק)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי סלריזרעי סלרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי כוסברה, קרקעזרעי כוסברה, קרקע2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה דקפטרוזיליה קצוצה דק4ציפורןשום, מרוסק וקצוץ למשחהשום, מרוסק וקצוץ למשחה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי חרדל, קרקעזרעי חרדל, קרקע11 קילו קישואים,לתיבול בשרלתיבול בשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה ספרדית מעושנתפפריקה ספרדית מעושנת1קטןבצל אדום, חצוי דק פרוסבצל אדום, חצוי דק פרוס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2מקלותחמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך2כיכרות באיכות טובה Pullman או pain de mie, פרוס לפרוסות עבות 2 אינץכיכרות באיכות טובה Pullman או pain de mie, פרוס לפרוסות עבות 2 אינץ