קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות81
מגזין

מרגוז חריף עם תרד ושעועית לבנה

מרגוז חריף עם תרד ושעועית לבנה
Merguez פיקנטי עם תרד שעועית לבנה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %56 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 771 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 51 גרם של שומן כל אחד. הכנת המנה לוקחת כ 9 שעות ו-30 דקות. אם יש לכם אגוז מוסקט, אריסה, עלי כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-23 היו אומרים שזה פגע במקום. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 96%. נסו מרגוז חריף עם תרד ושעועית לבנה, תרד עם עגבניות, שעועית לבנה ומתכון תרד, ו שעועית לבנה ותרד (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
הערה של קוק: עבור הטלוויזיה, דניאל בולוד החליף אפונים יבשים לאפונת קנליני.
מרכיבים שתצטרך
3
מרכז מתלה בתנור ולחמם מראש את התנור ל 300 מעלות F.
4
מחממים 1/4 כוס שמן הזית בסיר ברזל יצוק רחב או בתנור הולנדי על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את התרד, לאט לאט, ומבשלים, תוך ערבוב ברציפות, עד שכל התרד נבול ושחט מעט וכל הנוזל התאדה, 20 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הבצל, השום, המנטה, הכוסברה, הריסה( או קאיין), פלפל שחור, ואבקת ארבעה תבלינים ומבשלים, ערבוב, במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים 4 כוסות מים ומוסיפים את שעועית קנליני (או אפונה שחורה). מערבבים, מביאים לרתיחה, ולכסות. צמה בתנור במשך 2 שעות, או עד השעועית הם כמעט מכרז.
מרכיבים שתצטרך
8
בינתיים, לחמם את הנותרים 1 כף שמן זית במחבת בינונית על חום בינוני. לצרוב את מרגוז מכל הצדדים, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
העברה לצלחת מרופדת במגבת נייר כדי לנקז.
10
מערבבים את מיץ לימון לתוך השעועית ומניחים את merguez הצרוב על גבי. מכסים וממשיכים לטגן עד שהשעועית רכה והנקניק מבושל דרך, כ -30 דקות יותר. מתבלים במלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
11
מתכון זה סופק על ידי שפים מקצועיים כבר scaled למטה ממתכון בתפזורת המסופקת על ידי מסעדה. טבחים רשת מזון שפים לא בדקו את המתכון הזה, בפרופורציות שצוינו, ולכן, אנחנו לא יכולים לעשות כל ייצוג לגבי התוצאות.
12
במטחנת תבלינים או מטחנת קפה נקייה, טוחנים היטב את שיני ופלפל שחור יחד.
מרכיבים שתצטרך
13
העברה לקערה ולשלב עם אגוז מוסקט וג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כף גדושה פלפל שחורכף גדושה פלפל שחור227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית קנליני יבשה, אפונה שחורה, ספוג לילה במים קרים סחוטשעועית קנליני יבשה, אפונה שחורה, ספוג לילה במים קרים סחוט2(חוֹרֶף)עלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים2(חוֹרֶף)עלי נענע טריים קצוציםעלי נענע טריים קצוצים6שיני שום, קלופים וקצוצים דקשיני שום, קלופים וקצוצים דק11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)harissa או 1/4 כפית פלפל קאייןharissa או 1/4 כפית פלפל קאיין6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים גס או מלח כשרמלח ים גס או מלח כשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון סחוט טרי (על 2 לימונים)מיץ לימון סחוט טרי (על 2 לימונים)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל קלופים וחותכים לקוביות קטנותבצל קלופים וחותכים לקוביות קטנות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מרגוז: קישור ארוך 1 או קישורים בודדיםנקניק מרגוז: קישור ארוך 1 או קישורים בודדים2קילוגרםתרד, גבעולים הוסרו, שטף ומיובשתרד, גבעולים הוסרו, שטף ומיובש