קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

מרגריטה דיפ

מרגריטה דיפ
Margarita Dip עשויה להיות בדיוק ההתאמור שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן זה מכיל 86 קלוריות, 1 גרם חלבון ו-7 גרם שומן למנה. מתאים ל-12 מנות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-10 דקות. מתכון זה אהוב על 52 אוכלי אוכל וטבחים. אם יש לך סוכר של קונדיטורים, מיץ תפוזים, תערובת מרגריטה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך יוצא דופן של 11%. מתכונים דומים: מטבל מרגריטה, מטבל פירות מרגריטה ומטבל פיצה מרגריטה (עם בוראטה!!).

הוראות

1
השתמשו במיקסר חשמלי כדי להקציף בקערה גדולה את גבינת השמנת המרוככת, תערובת המרגריטה, מיץ התפוזים והסוכר של קונדיטורים עד לקבלת תערובת חלקה. מקפלים היטב את הקצפת לתערובת. מכסים ומצננים שעה כדי למזג טעמים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה, קצוץ דקצ'יפס חמאה, קצוץ דק
תערובת מרגריטהתערובת מרגריטה
עוגיות כריך שוקולד במילוי שמנת כתוש, מחולקותעוגיות כריך שוקולד במילוי שמנת כתוש, מחולקות
פחית מילוי פאי אוכמניות, מחולקפחית מילוי פאי אוכמניות, מחולק
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
ציוד שתשתמש בו
בערך 1.5 אונקיות (43 גרם) סוכרבערך 1.5 אונקיות (43 גרם) סוכר
מעטפת מאפה, קרום קרקר אפוי או גרהם (8 או 9 אינץ')מעטפת מאפה, קרום קרקר אפוי או גרהם (8 או 9 אינץ')

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.