קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

מרלו עם שוקולד טבעוני

מרלו עם שוקולד טבעוני
מוס שוקולד מרלו טבעוני עשוי להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל קינוח שמגיש 4. מנה אחת מכילה 365 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו טופו משי, תמצית ונילן, מרלו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. נסו מרלו טבעוני-סורבה ברי, מוס שוקולד טבעוני, ו מוס שוקולד טבעוני (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את השוקולד.לעבד את כל החומרים במעבד מזון או בלנדר עד שמנת.כף לתוך 4 ramekins או משקפיים מפוארים.מכסים ומקררים כמה שעות או לילה לפני ההגשה.ממש לפני ההגשה, מפזרים את שבבי שוקולד וגרגרים על כל מנה של מוס.
מרכיבים שתצטרך
שבבי שוקולדשבבי שוקולד
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. חגיגת פאקו ולולה אלברינו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פאקו ולולה חגיגה אלברינו
פאקו ולולה חגיגה אלברינו
מהדורה מוגבלת גאווה קשת בקבוק! ביטוי ארומטי אינטנסיבי למדי עם עשבי תיבול ורמזים בלסמי יחד עם פירות לבנים, פירות הדר ופירות אבן. טרי עם מבנה טוב ואת אותן דמויות פירות שנמצאו על האף. גימור בלסמי מעט.