קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות12
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אבוקדו עם פירות הדר-שרימפס

מרק אבוקדו עם פירות הדר-שרימפס
מרק אבוקדו עם תבלין פרי הדר שרימפס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 20 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 268 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לך אבוקדו, יוגורט, שמן זית extravirgin, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קליפת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון שקדים עם מילוי לימון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: גספצ'ו עם שרימפס ותבלינים אבוקדו, טאקו שרימפס עם סלסה הדר-אבוקדו, ו מרק הדרים אבוקדו צונן.

הוראות

1
כדי להכין להתענג, לשלב הראשון 5 מרכיבים בקערה קטנה, לזרוק בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
כדי להכין מרק, לשלב מרק ו 9 מרכיבים הבאים (דרך jalapeo) בבלנדר; מחית עד חלקה, גירוד הצדדים. מצקת 1 1/4 תערובת אבוקדו כוסות לתוך כל אחד 4 קערות; העליון כל מנה עם תערובת שרימפס 1/4 כוס 1 כף גבינה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
מצקתמצקת

מרכיבים

4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבוקדו קצוץ (כ -2)אבוקדו קצוץ (כ -2)0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ים משומרת שטופה ומרוקנתשעועית ים משומרת שטופה ומרוקנת11 קילו קישואים,שמן זית extravirginשמן זית extravirgin4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיל נטול שומןיוגורט רגיל נטול שומן2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1קטןפלפל חלפיניו, זרע וקצוץפלפל חלפיניו, זרע וקצוץ2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי11 קילו קישואים,קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת0(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו)רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו)28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוס מפוררת גבינת פרסקו queso1/4 כוס מפוררת גבינת פרסקו queso11 קילו קישואים,בצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים ומוגדרים בינוני, מאודים וקצוצים גסשרימפס קלופים ומוגדרים בינוני, מאודים וקצוצים גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב